VDL-hoofddirectieleden Guustaaf Savenije en Paul van Vuuren met pensioen
Foto-bijschrift: Guustaaf Savenije (links) en Paul van Vuuren (rechts).

VDL-hoofddirectieleden Guustaaf Savenije en Paul van Vuuren met pensioen

5 juni 2024

Na een dienstverband van respectievelijk 11 en 6 jaar gaan Guustaaf Savenije (66) en Paul van Vuuren (65), beiden 3,5 jaar lid van de hoofddirectie van VDL Groep, met ingang van 1 juli 2024 met pensioen.

Guustaaf Savenije is in 2013 bij VDL Groep begonnen, als technologiedirecteur bij VDL ETG, het hightech-cluster van VDL Groep. Na 3 jaar is hij algemeen directeur van VDL ETG geworden en vanuit die hoedanigheid toegetreden tot het adjunct-directieteam van VDL Groep. Paul van Vuuren is eind 2017 bij VDL Groep begonnen, als directeur van VDL Nedcar. Ook hij is door die benoeming destijds deel gaan uitmaken van het adjunct-directieteam van VDL Groep. Eind 2020 zijn beiden toegetreden tot de hoofddirectie van VDL Groep.

Na het vertrek van Guustaaf Savenije en Paul van Vuuren bestaat de hoofddirectie van VDL Groep uit: Willem van der Leegte (voorzitter), Jennifer van der Leegte, Pieter van der Leegte, Paul van Vroonhoven en Henri Koolen.